O kurze

Ako deeskalovať a zvládať napätú situáciu na pracovisku (s kolegami a zákazníkmi). Či už na pracoviskách alebo doma, všade sa môžeme ocitnúť v množstve situácií, v ktorých ťažko držíme svoje emócie pod kontrolou. Aby sme takéto situácie dokázali účinne a vecne riešiť, potrebujeme reagovať vedome a proaktívne. Agresívnemu správaniu je dobré predchádzať, lebo ak sa konflikt na pracovisku vymkne spod kontroly, môže priniesť negatívne dôsledky nielen pre ľudí, ale aj pre celú organizáciu. Bez ohľadu na to, či je líder do konfliktu priamo zapojený alebo nie, ovládanie deeskalačných postupov je nevyhnutná zručnosť, ktorá mu pomôže upokojiť situáciu a nájsť konštruktívne riešenia prijateľné pre všetky strany. Cieľom kurzu je rozvoj zručností účastníkov efektívne zvládať konflikty, stresové situácie a vytvárať tak pozitívne pracovné a obchodné vzťahy. Spoločne budeme hľadať odpovede na otázky: Ako včas rozpoznať príznaky eskalácie v komunikácii a prečo je to dôležité? Ako komunikovať s nahnevaným partnerom a ako reagovať na agresívne správanie? Prečo je v deeskalácii kľúčová empatia a ako ju prejaviť? Existujú aj univerzálne deeskalačné techniky a ako ich môžem zapojiť do svojej každodennej komunikácie na pracovisku a v osobnom živote? Aké deeskalačné techniky použiť vo virtuálnej a telefonickej komunikácii? a ďalšie... OBSAH: 1. Konflikty, základné princípy, postoje a správanie v konfliktoch 2. Čo sa deje, keď sa konflikt nerieši, fázy konfliktu 3. Cieľ deeskalácie v konflikte 4. Charakteristika fáz deeskalácie 4. Podmienky deeskalácie - verbálna a neverbálna komunikácia, sebaregulácia,... 5. Techniky deeskalácie 6. Kľúčové zručnosti efektívnej komunikácie pri riešení ťažkých situácií 6. Diskusia a tréning deeskalačných techník a diskusia Absolvovaním online tréningu získa každý účastník certifikát, ktorý vydáva spoločnosť BPM Slovakia s.r.o. Čo sa Vám na školení najviac páčilo? (vyberáme z Vašich dotazníkov): Atmosféra, komunikácia, modelovanie situácií, názorné ukážky, prístup a profesionalita lektorky, že to bolo hravou formou, atmosféra, rady ako reagovať v náročných situáciách, to, že odchádzam zo školenia veľmi spokojná, plná emócií a nových skúseností, podnety na riešenie situácií, pokojné vystupovanie školiteľky, uznanie nás zamestnancov, rozobranie rôznych situácií a praktické riešenia, že sme bez obáv a odsudzovania mohli vyjadriť svoj názor, pocity, otvoriť sa. Spôsob akým školenie prebiehalo - prakticky, úprimnosť, poučenie, priateľstvo, prehodnocovanie problémov, návrhy na zlepšenie, všetko bolo fajn, otvorená komunikácia, ponúknuté možnosti v rôznych situáciách, rozprávanie, že sme boli v skupinách, skupinová spolupráca
access_time Dĺžka: 6 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Miesto: Bratislava
people_outline Počet miest: 10
event_note Začiatok kurzu: 17.06.2025 10:00
event_note Koniec kurzu: 17.06.2025 16:00

Lektor je Ľubica Karetková

>

Som manažérka, certifikovaná lektorka a arteterapeutka. V oblasti rozvoja a vzdelávania dospelých pracujem už viac ako 20 rokov. Tvorím a vediem zážitkové a transformačné stretnutia založené na kreatívnych procesoch v oblastiach: efektívnej komunikácie, asertivity, sebamotivácie a motivácie druhých, osobnej efektivity, zvládania stresu a záťaže, kreativity, leadershipu, rozvoja zručností emočnej inteligencie, pozitívneho myslenia a budovanie mentálnej odolnosti. Spolupracujem s jednotlivcami, tímami a spoločnosťami. Riešime spolu problémy v osobných i pracovných vzťahoch a nastavenie skupinovej dynamiky na pracovisku. Posilňujeme tímovú spoluprácu a nachádzame možnosti lepšieho spoznania jednotlivých členov tímu, budovania energie medzi nimi bez ohľadu na ich formálne postavenie a zodpovednosť. Táto pozitívna väzba potom dlhodobo ovplyvňuje a vytvára pohodu na pracovisku, čím prináša prosperitu a úspech celej organizácie.

Pre koho je kurz určený?

manažéri, zamestnanci, súkromné osoby

Miesto konania

Bratislava, Slovensko

Návštevníci prezerali tiež

Hodnotenie lektora