Tento kurz sa už odohral.

PROFESIONÁLNA (B2B) KOMUNIKÁCIA – TELEFÓN, E-MAIL

O kurze

Účastníci získajú nástroj, ako efektívne formulovať svoje myšlienky cez telefón resp. e-mail. Na základe vhodnej prípravy budú vedieť viesť udržiavací alebo akvizičný rozhovor. Vytvoria si svoj vlastný štýl telefonickej argumentácie s vhodnou voľbou otázok smerujúcich k dosiahnutiu vytýčeného obchodného cieľa.
access_time Dĺžka: 2 hod
network_cell Náročnosť: Pokročilý
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa)
people_outline Počet miest: 12
event_note Začiatok kurzu: 06.05.2020 17:00
event_note Koniec kurzu: 06.05.2020 19:00

Osnova kurzu

check • príprava telefonických rozhovorov • pravidlá telefonického kontaktu
check • analýza osobných dispozícií pre správne telefonovanie • príprava na dôležitý telefonický rozhovor
check • vzbudenie záujmu a vytvorenie správneho dojmu
check • technika telefonovania a argumentácia • telefonické dohodnutie termínu stretnutia - techniky kladenia otázok po telefóne
check • voľba melódie hlasu, akcentu a správneho tempa rozhovoru • komunikácia s problémovým obchodným partnerom – reakcia na sťažnosti • etiketa obchodného telefonovania
check • etiketa obchodného telefonovania -úlohy, ktoré možno vybaviť telefonicky • najčastejšie chyby pri telefonovaní – čoho sa treba vystríhať
check vytvorenie vlastného efektívneho štýlu telefonovania

Lektor je Dušan Straňák

>

Dusan Stranak, Senior Training Consultant He has worked with companies in many different sectors and sizes. He enjoy helping people reach their goals and you can see that he is passionate and dedicated to his job. He developed reputation of very flexible trainer and he can always find practical real-life examples and stories for his participants to better understand a topic. His personal passion, energy, enthusiasm and empathy have ensured that delegates at all levels are comfortable and open to do apply changes in their life’s.

Pre koho je kurz určený?

Kurz je určený pre: pracovníkov zákazníckych centier, sales suport, sales rep. Kurz je možné obsahovo upravovať pre firemných zákazníkov podľa potreby. Forma e-learningu: 120 min. interaktívna on-line prednáška + diskusia cez platformu: zoom.us (resp. podľa preferencií zákazníka) +účastníci zároveň získajú on-line prístup k cvičebnici +Individuálna konzultácia Skype, Zoom.us (podľa potreby)

Miesto konania

Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa alebo streamu). Pozvánku Vám zašle samotný lektor.

Hodnotenie lektora