Tento kurz sa už odohral.

Starostlivosť o zákazníka

O kurze

Cieľom tréningu je získať pohľad na prepojenie viacerých prvkov pri tvorbe prozákazníckej orientácie, dozvedieť sa o nových trendoch v tejto oblasti, precvičiť si komunikačné zručnosti potrebné k realizácii orientácie na zákazníka a nájsť tvorivé možnosti starostlivosti o zákazníkov.
access_time Dĺžka: 7 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Miesto: Bratislava
people_outline Počet miest: 12
event_note Začiatok kurzu: 25.01.2019 09:00
event_note Koniec kurzu: 25.01.2019 16:30

Osnova kurzu

check Typológia zákazníckych očakávaní
check Komunikačné schopnosti - vždy zaujať
check Tvorivé techniky prístupu k zákazníkom - o krok vpredu
check Prozákaznícky zvládať aj nepríjemné témy v rozhovore

Lektor je Miroslav Nosál

>

Ako lektor, tréner a kouč rozvojových programov pôsobím viac ako 17 rokov. Zameriavam sa na rozvoj efektívnej komunikácie, riešenia konfliktov a záťažových situácií, práce manažmentu v oblasti výberu a riadenia ľudských zdrojov, prezentácie spoločností či vytvárania firemnej kultúry a business protokolu. Rovnako realizujem tréningy mediátorov. Spoločné pre všetky programy je u mňa sebazážitkový prístup k účastníkom, aby získané vedomosti v príjemne tvorivej atmosfére posilňovali do nových zručností.

Pre koho je kurz určený?

Obchdní zástupcovia, reprezentani

Miesto konania

Astrová 2, 821 01 Bratislava, Slovensko

Návštevníci prezerali tiež

Hodnotenie lektora