Tento kurz sa už odohral.

Prejsť na podobný kurz »

Asertivita pre citlivých ľudí, ONLINE 9:00 - 16:00 hod.

O kurze

Priateľskému a citlivému človeku záleží na tom, ako sa cítia iní ľudia. Je vždy pripravený pomôcť a je veľkorysý. Niektorí ľudia si však jeho láskavosť a veľkorysosť vysvetľujú ako jeho slabosť a snažia sa získať pre seba čo najviac výhod. Prekračujú všetky hranice, sú nátlakoví a manipulatívni. Citlivý človek sa tak dostáva do vnútorného konfliktu – chcel by robiť iným ľuďom dobre, ale cíti sa nimi pri tom zneužívaný. Najskôr si zahryzne do jazyka, stiahne sa, potom ale jedného dňa jeho trpezlivosť pretečie a on vybuchne. Všetci si potom hovoria, čo to do neho vošlo? Takého ho nepoznáme. A on sa v kútiku duše cíti hrozne, pretože sám seba nespoznáva. Jeho problém spočíva v tom, že niekde vo vnútri duše nosí zákaz ubližovať iným ľuďom. Sú ale tvrdí ľudia, ktorí majú v duši povolené ubližovať iným ľuďom a bez mihnutia oka to iným ľuďom robia. Keď sa citlivá povaha stretne s tvrdým človekom, nedopadne to pre citlivého vôbec dobre. Výzvou pre citlivé povahy je preto naučiť sa používať tvrdosť eticky a kontrolovaným spôsobom, aby si vedeli obhájiť svoje hranice, svoje práva aj svoje záujmy. Inak budú tvrdými ľuďmi prevalcovaní, a nakoniec im hrozí vyhorenie. Napísali o tomto školení: – Doteraz som pri vedení a práci s ľuďmi postupovala viac menej „intuitívne“, najmä pri hľadaní riešení náročných situácií. Seminár mi ukázal, ako používať asertivitu v pozícii šéfa, čo si viac všímať. Budem pracovať na vedomom používaní „zázračnej otázky“, a tiež na stave mysle pri vedení ľudí, ktorý prináša „slobodu možností“. To bolo pre mňa veľmi oslobodzujúcim objavom. Váš seminár budem vrelo odporúčať známym, o ktorých viem, že sú šéfmi a je to pre nich náročné. M. R., riaditeľka neziskovej organizácie – Dozvedela som sa veľa nového o svojej povahe a o tom, ako ju využiť pri vedení ľudí. V praxi najviac využijem triedenie zamestnancov podľa povahy a ako na nich reagovať. Michaela Markuláková, riaditeľka Hotel Remy s.r.o.
access_time Dĺžka: 7 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa)
people_outline Počet miest: 10
event_note Začiatok kurzu: 07.12.2022 09:00
event_note Koniec kurzu: 07.12.2022 16:00

Osnova kurzu

check Stratégie dosahovania úspechu.
check Váš typ osobnosti a asertivita.
check Asertivita a emócie iných ľudí.
check Dobrý človek a syndróm vyhorenia.
check Ako zvládať stres.

Lektor je Alexander Birčák

>

Manažérsky kouč a školiteľ. Bývalý riaditeľ marketingu vo Wüstenrote v Prahe, predseda predstavenstva Sokolovských strojíren, riaditeľ marketingu Linde Technoplyn v Prahe a poradca generálneho riaditeľa České podnikatelské pojišťovny v Prahe. Na prelome tisícročia vyhorel, čo ho viedlo k štúdiu zvládania emócií, stresu a komunikácie. Začal sa venovať koučovaniu a osobnému rozvoju. V r. 2013 založil pobočku rečníckeho klubu Toastmasters v Košiciach.

Pre koho je kurz určený?

Citliví ľudia, manažéri, šéfovia, obchodníci, záujemcovia o tématiku

Miesto konania

Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa alebo streamu). Pozvánku Vám zašle samotný lektor.

Hodnotenie lektora