Tento kurz sa už odohral.
O kurze
Priateľskému a citlivému človeku záleží na tom, ako sa cítia iní ľudia. Je vždy pripravený pomôcť a je veľkorysý.
Niektorí ľudia si však jeho láskavosť a veľkorysosť vysvetľujú ako jeho slabosť a snažia sa získať pre seba čo najviac výhod. Prekračujú všetky hranice, sú nátlakoví a manipulatívni.
Citlivý človek sa tak dostáva do vnútorného konfliktu – chcel by robiť iným ľuďom dobre, ale cíti sa nimi pri tom zneužívaný. Najskôr si zahryzne do jazyka, stiahne sa, potom ale jedného dňa jeho trpezlivosť pretečie a on vybuchne.
Všetci si potom hovoria, čo to do neho vošlo? Takého ho nepoznáme. A on sa v kútiku duše cíti hrozne, pretože sám seba nespoznáva.
Jeho problém spočíva v tom, že niekde vo vnútri duše nosí zákaz ubližovať iným ľuďom. Sú ale tvrdí ľudia, ktorí majú v duši povolené ubližovať iným ľuďom a bez mihnutia oka to iným ľuďom robia.
Keď sa citlivá povaha stretne s tvrdým človekom, nedopadne to pre citlivého vôbec dobre.
Výzvou pre citlivé povahy je preto naučiť sa používať tvrdosť eticky a kontrolovaným spôsobom, aby si vedeli obhájiť svoje hranice, svoje práva aj svoje záujmy. Inak budú tvrdými ľuďmi prevalcovaní, a nakoniec im hrozí vyhorenie.
Napísali o tomto školení:
– Doteraz som pri vedení a práci s ľuďmi postupovala viac menej „intuitívne“, najmä pri hľadaní riešení náročných situácií. Seminár mi ukázal, ako používať asertivitu v pozícii šéfa, čo si viac všímať. Budem pracovať na vedomom používaní „zázračnej otázky“, a tiež na stave mysle pri vedení ľudí, ktorý prináša „slobodu možností“. To bolo pre mňa veľmi oslobodzujúcim objavom.
Váš seminár budem vrelo odporúčať známym, o ktorých viem, že sú šéfmi a je to pre nich náročné.
M. R., riaditeľka neziskovej organizácie
– Dozvedela som sa veľa nového o svojej povahe a o tom, ako ju využiť pri vedení ľudí. V praxi najviac využijem triedenie zamestnancov podľa povahy a ako na nich reagovať.
Michaela Markuláková, riaditeľka Hotel Remy s.r.o.
access_time
Dĺžka: 7 hod
network_cell
Náročnosť: Základný
nature_people
Typ aktivity: Indoor
language
Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on
Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa)
people_outline
Počet miest: 7
event_note
Začiatok kurzu: 27.10.2020 09:00
event_note
Koniec kurzu: 27.10.2020 16:00
Osnova kurzu
check Stratégie dosahovania úspechu.
check Váš typ osobnosti a asertivita.
check Asertivita a emócie iných ľudí.
check Dobrý človek a syndróm vyhorenia.
check Ako zvládať stres.
Lektor je Alexander Birčák
Manažérsky kouč a školiteľ.
Bývalý riaditeľ marketingu vo Wüstenrote v Prahe, predseda predstavenstva Sokolovských strojíren, riaditeľa marketingu Linde Technoplyn v Prahe a poradca generálneho riaditeľa České podnikatelské pojišťovny v Prahe.
V r. 2013 založil pobočku rečníckeho klubu Toastmasters v Košiciach.
Takmer 20 rokov sa venuje emočnej inteligencii, komunikácii, leadershipu, motivácii, asertivite a osobnému rozvoju.
Pre koho je kurz určený?
Manažéri, šéfovia, obchodníci, záujemcovia o tématiku
Miesto konania
Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa alebo streamu). Pozvánku Vám zašle samotný lektor.
Návštevníci prezerali tiež
Hodnotenie lektora
Nezmeškajte už žiaden nový kurz
Prihláste sa na náš newsletter a neujdú Vám už žiadne novinky