Tento kurz sa už odohral.

Od manažéra k lídrovi a späť

O kurze

Cieľom tréningu je pomôcť manažérom s osvojením si manažérskych zručností a prechodom od formálnej role manažéra k skutočnej role lídra, alebo od robenia vecí správne k robeniu správnych vecí. Účastníci si osvoja rôzne metódy komunikácie, riadenia a vedenia ľudí, princípy situačných štýlov riadenia s dôrazom na individualitu situácií a podriadených a naučia sa pri vedení ľudí stavať na svojich silných stránkach. Naučia sa efektívne delegovať, osvoja si základy koučingu a rozvinú si zručnosti potrebné pre úspešný výkon vo funkcii manažéra resp. tímlídra. Po absolvovaní tréningu budú účastníci vedieť budovať spoločné smerovanie svojho tímu, či už v štandardných podmienkach alebo na diaľku pri práci na home office.
access_time Dĺžka: 15 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Miesto: Bratislava
people_outline Počet miest: 8
event_note Začiatok kurzu: 25.08.2020 09:00
event_note Koniec kurzu: 26.08.2020 15:30

Osnova kurzu

check Situačné vodcovstvo: Základné princípy, ktorými by sa mal manažér riadiť pri používaní rôznych štýlov vedenia
check Identifikácia najvhodnejšieho štýlu vedenia v rôznych pracovných situáciách
check Problém a jeho vlastník – ako dosiahnuť, aby pracovníci neprichádzali s problémami, ale návrhmi na riešenie?
check Stanovovanie zmysluplných rozvíjajúcich cieľov (SMART - charakteristika dobrých cieľov)
check Spätná väzba vo vedení ľudí (korekcia výkonu, otvorenosť k spätnej väzbe, zásady konštruktívnej SV)
check Ako vysvetliť a prideliť úlohy podriadeným (štýl učenia sa a cvičenie testujúce našu zrozumiteľnosť)
check Definovanie konkrétnych oblastí rozvoja a požadované zmeny v správaní podriadeného
check Manažérska komunikácia - Prekladanie z Ty do Ja jazyka a rozdielne osobnostné štýly, technika ovyplyvňovania
check Od manažéra k lídrovi - Ako ľudí namotivovať k tomu, aby nás nasledovali (od osobnej vízie k vízii tímu)
check Ako vniesť participatívne vedenie do práce
check Na čo myslieť pri riadení tímu na diaľku (ako správne využívať komunikačné nástroje a techniky v sťaženom prostredí)
check VIAC- MENEJ-ZACHOVAJ - 9 pravidiel pre riadenie na diaľku
check Ako nájsť vnútorné zdroje na prekonávanie prekážok a udržať angažovanosť tímu aj v ťažkých momentoch izolovanosti
check Ako optimalizovať a mobilizovať svoj tím pri práci na diaľku (ako urobiť dôležitým každého člena tímu)

Lektor je Roman Kurnický

>

Dvadsať rokov skúseností v oblasti ľudských zdrojov ako HR manager, konzultant a kouč pre jednotlivcov a organizácie. Roman je inovatívny a systematický lektor hľadajúci neustále najlepšie riešenia pre organizácie. Hľadá integritu medzi slovami a činmi ako jednotlivcov, tak aj organizácií. Absolvoval viacero výcvikov v kariérnom koučingu od LHH. Je držiteľom certifikátu Ericsson College University v TASC , certifikovaným facilitátorom v technike LegoSeriousPlay a spoluautorom knihy: Manažérske kompetence, Grada Publishing, 2004, Praha

Pre koho je kurz určený?

Tréning je určený začínajúcim manažérom ako aj riadiacim pracovníkom so skúsenosťou s vedením tímu. Tréning je pre všetkých, ktorí sa rozhodli pre zmenu štýlu vedenia resp. pre odpútanie sa od dennej operatívy k strategickejšiemu a participatívnemu vedeniu ľudí.

Miesto konania

Astrová 757/2, 821 01 Bratislava, Slovensko

Návštevníci prezerali tiež

Hodnotenie lektora

phone +421 908+4219 963 007