check Princípy koučingu a rozdiely medzi koučingom, poradenstvom a mentoringom, psychoterapiou, priateľstvom
check Koučovanie ako metóda rozvoja v práci manažéra pri zvyšovaní výkonnosti zamestnancov – koučing pre tých čo chcú a nie pre „návštevníka“ a sťažovateľa
check Strachy z a pri koučovaní a ako ich prekonávať s klientom a zadávateľom
check Kedy môžeme koučovať a kedy použijem iný spôsob rozhovoru so zamestnancom • Trocha filozofie o tom odkiaľ prišla myšlienka koučovania/ mentoringu
check Proces koučingu - Štruktúra rozhovoru a ako nestratiť niť • Ako počúvať? • Čas v koučovacom procese – ako pomáha, ako ho sledovať a využívať
check Užitočné otázky • Otázky, ktoré definujú realitu • Otázky ktoré otvárajú možnosti • Otázky, ktoré posúvajú rozhovor k cieľu • Otázky, ktoré upevňujú zámer • Otázky, ktoré sa zameriavajú na hľadanie zdrojov
check Prispôsobenie sa komunikačnému partnerovi • Roviny komunikácie – 4 aspekty komunikácie • Používanie reči koučovaného
check Náročný klient, emocionalita v procese koučovania • Kto je pre mňa náročný klient • Odpor voči zmene – pôvod, prejavy a zvládanie rezistencie • Ako byť autentický a profesionál zároveň