Tento kurz sa už odohral.

Starostlivosť o zákazníka

O kurze

Cieľom tréningu je získať pohľad na prepojenie viacerých prvkov pri tvorbe prozákazníckej orientácie, dozvedieť sa o nových trendoch v tejto oblasti, precvičiť si komunikačné zručnosti potrebné k realizácii orientácie na zákazníka a nájsť tvorivé možnosti starostlivosti o zákazníkov.
access_time Dĺžka: 7 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Miesto: Bratislava
people_outline Počet miest: 12
event_note Začiatok kurzu: 25.01.2019 09:00
event_note Koniec kurzu: 25.01.2019 16:30

Osnova kurzu

check Typológia zákazníckych očakávaní
check Komunikačné schopnosti - vždy zaujať
check Tvorivé techniky prístupu k zákazníkom - o krok vpredu
check Prozákaznícky zvládať aj nepríjemné témy v rozhovore

Lektor je Miroslav Nosál

Ako lektor, tréner a kouč rozvojových programov pôsobím viac ako 17 rokov. Zameriavam sa na rozvoj efektívnej komunikácie, riešenia konfliktov a záťažových situácií, práce manažmentu v oblasti výberu a riadenia ľudských zdrojov, prezentácie spoločností či vytvárania firemnej kultúry a business protokolu. Rovnako realizujem tréningy mediátorov. Spoločné pre všetky programy je u mňa sebazážitkový prístup k účastníkom, aby získané vedomosti v príjemne tvorivej atmosfére posilňovali do nových zručností.

Pre koho je kurz určený?

Obchdní zástupcovia, reprezentani

Miesto konania

Astrová 2, 821 01 Bratislava, Slovensko

Návštevníci prezerali tiež

Ľubomíra Hnátová PhD.
Ľubica Karetková
Ľubomíra Hnátová PhD.
Ľubica Karetková
Ľubica Karetková

Hodnotenie lektora