Tento kurz sa už odohral.

Rozvoj kľúčových zákazníkov

O kurze

Budú vedieť používať nástroje zisťovania spokojnosti zákazníkov. Naučia sa akým spôsobom je možné podporiť a budovať harmonicky fungujúce obchodné vzťahy. Ako nenásílne využívať cross- sell a up-sell v práci zákazníckeho centra?
access_time Dĺžka: 2 hod
network_cell Náročnosť: Pokročilý
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa)
people_outline Počet miest: 12
event_note Začiatok kurzu: 03.03.2021 18:00
event_note Koniec kurzu: 03.03.2021 20:00

Osnova kurzu

check • komunikácia obchodníka s kľúčovými zákazníkmi - cross - sell + up-sell ako to urobiť nenásilnou formou
check • kľúčoví klienti a rôzne prístupy k nim - zisťovanie potrieb kľúčového zákazníka • nástroje sledovania a vyhodnocovania spokojnosti kľúčových zákazníkov • vytváranie a rozvoj vzťahov s kľúčovými zákazníkmi • riadenie vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
check • návrh optimálnej stratégie riadenia vzťahov s kľúčovými zákazníkmi • konkurenčné stratégie (ako sa presadiť v konkurenčnom prostredí) • chyby, ktoré nás môžu pripraviť o kľúčového zákazníka
check • kontaktovanie kľúčových zákazníkov (písomne, osobne, telefonicky) • spracovanie osobného plánu (štruktúra) skvalitňovania služieb klientom • vypracovanie plánu udržovania kontaktu s kľúčovými zákazníkmi

Lektor je Dušan Straňák

>

Dusan Stranak, Senior Training Consultant He has worked with companies in many different sectors and sizes. He enjoy helping people reach their goals and you can see that he is passionate and dedicated to his job. He developed reputation of very flexible trainer and he can always find practical real-life examples and stories for his participants to better understand a topic. His personal passion, energy, enthusiasm and empathy have ensured that delegates at all levels are comfortable and open to do apply changes in their life’s.

Pre koho je kurz určený?

Absolventi pracujú v obchodných a odbytových oddeleniach výrobných a nevýrobných spoločností ako predajcovia, obchodníci a zákaznícky servis. Forma e-learningu: 120 min. interaktívna on-line prednáška + diskusia cez platformu: zoom.us (resp. podľa preferencií zákazníka) +účastníci zároveň získajú on-line prístup k cvičebnici +Individuálna konzultácia Skype, Zoom.us (podľa potreby)

Miesto konania

Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa alebo streamu). Pozvánku Vám zašle samotný lektor.

Návštevníci prezerali tiež

Hodnotenie lektora

phone +421 918+4219 963 007