O kurze

Absolventi budú vedieť vhodne vystupovať a komunikovať s obchodnými partnermi a na verejnosti. Budú udržiavať na požadovanej úrovni partnerské vzťahy so spolupracujúcimi klientmi a budú úspešní v nadväzovaní spolupráce s novými zákazníkmi. Budú vedieť usmerňovať komunikáciu so zákazníkom spôsobom, ktorý prinesie vzájomné porozumenie, akceptovanie a zlepšenie spolupráce. Budú ovládať predajný proces. Dokážu vhodne reagovať na námietky zákazníkov a zvyšovať predaj vhodnou argumentáciou. Absolventi sa budú vedieť uplatniť v obchodných a odbytových oddeleniach výrobných a nevýrobných spoločností ako predajcovia, obchodníci a obchodný manažéri.
access_time Dĺžka: 16 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Miesto: Žilina
people_outline Počet miest: 12
event_note Začiatok kurzu: 17.03.2020 07:30
event_note Koniec kurzu: 18.03.2020 15:30

Osnova kurzu

check Zber informácií o klientovi
check Analýza „čítanie“ klienta
check Možnosti obchodníka
check Ciele a priority
check Alternatívy
check Komunikácia
check Odhadnutie klienta

Lektor je Martin Migát

Pracujem ako lektor od roku 2008. Profesionálne sa venujem koučingu a personalistike od roku 2005. Pôsobil som viac ako 15 rokov v obchodných a farmaceutických spoločnostiach na obchodných pozíciách, v strednom a vrcholovom manažmente. Počas tréningov a školení v spolupráci s účastníkmi využívam poznatky z praxe a minimalizujem teóriu.

Pre koho je kurz určený?

Pracovníci obchodných a odbytových oddelení vo výrobnej a nevýrobnej sfére, predajcovia, obchodní zástupcovia.

Miesto konania

Žilina, Slovensko

Návštevníci prezerali tiež

Hodnotenie lektora