Tento kurz sa už odohral.

Majstrovstvo v zákazníckom servise - ako poskytovať služby, z ktorých Vaši zákazníci padnú na zadok.

O kurze

Koncom 90ich rokov si analytici v oblasti služieb všimli zaujímavú vec. Zistili, že spoločnosti, ktoré dbali na poskytovanie prvotriednych služieb svojim zákazníkom ,vykazovali lepšie finančné zisky. V súčasnosti však už nejde len o zameranie sa na zákazníka, ale aj o udržanie si tých verných. Výskumy dokazujú, že je 5 krát drahšie získať nového zákazníka, ako udržať si toho, ktorého už máte. Zvládnuť úspešný zákaznícky servis kladie extrémne nároky na všetkých v oblasti poskytovania služieb - schopnosť byť vnútorne motivovaný, zvládať svoje negatívne emócie a emócie zákazníkov, komunikačné zručnosti, schopnosť riešiť problémové situácie, vhodne odpovedať na otázky, poskytnúť zákazníkom najvhodnejšie služby a pomôcť im vychutnať si ich.
access_time Dĺžka: 8 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Miesto: Bratislava
people_outline Počet miest: 10
event_note Začiatok kurzu: 04.10.2019 09:00
event_note Koniec kurzu: 04.10.2019 16:30

Osnova kurzu

check  Zákazníci a ich očakávania
check  Základné princípy úspešného zákazníckeho servisu
check  Efektívna komunikácia s klientom
check  Rešpektujúci prístup = komunikácia s porozumením
check  Komunikačné nástroje – inteligentné otázky, vhodné slová a upokojujúce frázy
check  Ako povedať NIE, tak aby mal zákazník dobrý pocit
check  Vhodne načasované ospravedlnenie
check  Ako správne reagovať na negatívnu spätnú väzbu
check  Riešenie emočných a problémových situácií : opravte človeka a potom opravte problém
check  Empatická reakcia a vytýčenie hraníc v komunikácii
check  Stratégie zvládania emócií v kontakte s klientom
check  Typológia osobnosti a jej využitie v zákazníckom servise
check  Generačná priepasť – služby pre zákazníkov rôznych vekových skupín

Lektor je René Barvirčák

>

Profesionálny tréner, skúsený kouč a motivátor s osemnásť ročnými skúsenosťami vo farmaceutickom priemysle, kde bol ako člen manažmentu priamo zodpovedný za marketingové stratégie, profitabilitu spoločností a vzdelávanie zamestnancov. René vytvoril originálny koncept vzdelávania, ktorý je založený na unikátnom spojení interaktívneho školenia a špeciálnych pohybových a mentálnych cvičeniach. Jeho prístup k tréningom je jedinečný, materiály a metodológia sú neustále zlepšované a aktualizované podľa najnovších poznatkov z oblasti rozvoja ľudských zdrojov, neurovedy, psychológie a NLP.

Pre koho je kurz určený?

Tento workshop je pripravený špecificky pre zvýšenie zručností a schopností všetkých , ktorí pracujú v obchode a v oblasti poskytovania služieb.

Miesto konania

Astrová 2, 821 01 Bratislava, Slovensko

Návštevníci prezerali tiež

Hodnotenie lektora