Efektívne riešenie konfliktov a náročných situácií

O kurze

Konflikty sa nevyhýbajú nikomu z nás. Ovplyvňujú náš pocit spokojnosti ale aj komunikáciu s najbližšími doma i kolegami na pracovisku. Často ich vnímame ako nepríjemnú stránku našich životov, ktorej sa snažíme skôr vyhnúť. Vidíme ich ako niečo, čo nás oberá o energiu, radosť zo života a priazeň iných. Nedostávame sa však tým, že sa im snažíme vyhnúť a zamiesť „pod koberec“ do ešte väčších ťažkostí? Čo by sa v našich životoch zmenilo, keby sme konflikty priznali, prijali a riešili tak, aby sme pocítili spokojnosť a nie úzkosť a stres? Na kurze budeme spoločne hľadať odpovede na vyššie uvedené otázky, a okrem toho sa dozviete: - ako postupovať, aby nás konflikt nepoškodil, - aký postoj zaujať v náročných situáciách a tým zvýšiť schopnosť ich zvládnuť, - akú verbálnu a neverbálnu komunikáciu použiť a čomu sa naopak vyhnúť, - čo sa stane, ak sa konflikt nezačne riešiť. Prečo by ste sa mali zúčastniť tohto kurzu? - Kurz vám pomôže lepšie porozumieť komunikačným štýlom ľudí okolo Vás - rodinných príslušníkov, priateľov, Vašich kolegov, nadriadených a podriadených, čo prispieva k harmonickým osobným a pracovným vzťahom. - Naučíte sa identifikovať a riešiť konflikty včas, aby ste zabránili ich eskalácii a minimalizovali tak negatívne vplyvy kvalitu Vašich vzťahov. - Získate nástroje na efektívne asertívnu a empatickú komunikáciu, ktorá napomáha k riešeniu konfliktov konštruktívnym spôsobom. - Dozviete sa, ako správne reagovať a komunikovať aj v stresových situáciách, čím si posilníte svoju odolnosť. zvýšite svoju odolnosť voči tlaku. Nebudeme sa rozprávať len teoretických konceptoch, ale tiež vám poskytneme príležitosť precvičiť si nové zručnosti prostredníctvom interaktívnych cvičení a príkladov z reálneho života. Obsah kurzu: Konflikty, základné princípy, postoje a správanie v konfliktoch. Čo sa deje, keď sa konflikt nerieši. Fázy konfliktu. Spôsoby riešenia konfliktov. Kľúčové zručnosti efektívnej komunikácie pri riešení ťažkých situácií - empatia, počúvanie, asertivita, rešpekt. Diskusia Absolvovaním online tréningu získa každý účastník certifikát, ktorý vydáva spoločnosť BPM Slovakia s.r.o. Čo sa Vám najviac na kurze páčilo (vyberáme z Vašich dotazníkov) - "komunikatívnosť, zmysluplné vysvetľovanie, malo to hlavu a pätu, neúnavné, veci z praxe", - "Školenie sa mi páčilo, pretože pani lektorka ho viedla na vysokej profesionálnej a zároveň ľudskej úrovni, s rešpektom a úctou k účastníkom, čím preukázala, že téma školenia pre ňu nie je len teória. Ďakujem veľmi pekne za podnetné školenie, uvedomila som si niektoré chyby, ktoré robím v komunikácii, aj spôsoby, ako na nich pracovať", - "Mne sa najviac páčila naša lektorka, išla z nej veľmi dobrá energia a úplne upútala moju pozornosť počas celého školenia", - "Individuálny prístup, systematický výklad, prehľadná prezentácia" - páčili sa mi ,,cvičenia,, súvisiace s danou témou, ktoré sme si mohli spraviť", - "že som sa dozvedela, ako sa vnútorne ukotviť pri kritickej komunikacii a nevyviesť sa z témy", - "profesionálny a odborný prístup lektora s množstvom konkrétnych príkladov z praxe", - "pokojné a príjemne vystupovanie lektorky", - "Seminár bol vedený na vysokej profesionálnej úrovni. Možno rozdeliť na viac seminárov, aby sa dalo ešte hlbšie a podrobnejšie venovať riešeniu konkrétnych prípadov z praxe". - !možnosť sa aktívne zapojiť do každej témy", - "zdieľanie skúseností a postojov, praktické cvičenia a príklady zo života, prístup lektorky - osobný a aj odborná znalosť problematiky, kolektívna práca, spôsob vedenia školenia, zapájanie sa prostredníctvom aktivít - testy, cvičenia, celková atmosféra na školení", - "vysoká úroveň prednášky", "celé školenie", - "som spokojná, veľa som sa naučila", - "praktické úlohy", - "príjemná a kľudná atmosféra, rôzne simulované situácie", - "mne sa najviac páčilo všetko. Hodnotím to veľmi pozitívne". Na to, aby ste sa ho mohli zúčastniť z pohodlia Vášho domova alebo kancelárie budete potrebovať internetové pripojenie a počítač. Začíname o 10.00 hod. Plánované ukončenie kurzu je o 14:00 hod. Každý účastník svojou účasťou získa pracovné materiály (prezentáciu). Organizačné a prístupové informácie do našej školiacej miestnosti Vám zašleme 24 hodín pred začatím podujatia. Pre koho je online kurz určený? Online kurz sme pripravili tak, aby bol praktický a reflektoval Vaše aktuálne potreby a otázky. Najviac si zo stretnutia odnesú tí, ktorí nechcú len počúvať, pretože nejde len o prednášku. Online kurz je vedený interaktívnym spôsobom (mix teórie a cvičení). Pracujeme v uzatvorených skupinách, čo znamená, že z podujatia sa nezhotovuje záznam a nesprístupňuje sa verejnosti.
access_time Dĺžka: 6 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa)
people_outline Počet miest: 10
event_note Začiatok kurzu: 10.11.2025 10:00
event_note Koniec kurzu: 10.11.2025 14:00

Lektor je Ľubica Karetková

>

Life & Businnes koučka s medzinárodnou certifikáciou PCIC ICF a certifikovaná lektorka. V oblasti rozvoja a vzdelávania dospelých pracuje už viac ako 20 rokov. Tvorí a vedie zážitkové vzdelávacie programy - kurzy, workshopy, tréningy pre individuálnych klientov a tímy v oblastiach líderstva, riadenia konfliktov, zmien, emočnej inteligencie, mentálnej odolnosti, zvládania stresu, záťaže a neistoty. Špecializuje sa na optimalizáciu skupinovej dynamiky, budovanie pozitívnych väzieb medzi členmi tímu a posilnenie tímovej spolupráce. Individuálne koučuje a mentoruje jednotlivcov, manažérov a podnikateľov. Sprevádza ich na cestách zmien a rozvoja a pri nastavovaní stratégií pre autentický život a udržateľný výkon v práci.

Pre koho je kurz určený?

manažéri, zamestnanci, súkromné osoby

Miesto konania

Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa alebo streamu). Pozvánku Vám zašle samotný lektor.

Návštevníci prezerali tiež

Hodnotenie lektora