Malý personalista v praxi pre ne_personalistov

O kurze

Tento 90-minútový minikurz je určený pre všetkých, ktorí chcú nahliadnuť do zákulisia personalistiky a lepšie pochopiť prácu personalistov a stať sa "malým personalistom", ktorý vie čo robí, ako komunikovať a vie prečo to robí. Zrozumiteľnou formou odhaľuje základné personálne procesy – od orientácie v legislatíve, cez komunikáciu až po praktické tipy pre každodennú prácu s ľuďmi. Kurz je dostupný online (zo záznamu), kedykoľvek a odkiaľkoľvek a jeho cieľom je poskytnúť ucelený prehľad a praktické rady aj tým, ktorí nemajú s personalistikou hlboké skúsenosti, no chcú jej rozumieť lepšie. Prihlásenim na kurz získavate prístup do členskej základne, kde si môžete pozrieť kurz kedykoľvek. Kurz je vedený tak, aby bol: • Zrozumiteľný – vysvetlený jazykom vedúceho, nie právnika • Praktický – situácie sú podané na reálnych príkladoch z praxe • Okamžite použiteľný – účastníci si odnesú konkrétne odpovede a odporúčania Forma kurzu • Online kurz zo záznamu - link bude zaslaný v uvedený termín školenia na mailovú adresu, kurz absolvujete kedykoľvek, nie ste časová viazanosť (je to záznam) • Trvanie: 90 min PREČO kurz Mal personalista v praxi? Počas viac ako 30 rokov praxe na manažerskej pozícii v oblasti personalistiky, som denne prichádzala do kontaktu s manažmentom, stredným manažmentom a vedúcimi zamestnancami a aj zamestnancami a presne viem, čo chýba / chýbalo vedúcim zamestnancom pre komunikácii s personalistami a so zamestnancami. Vedúci zamestnanec VŽDY by mal mať povedomie o legislatíve, minimálne znalosti, ktoré využije v každodennej praxi pri komunikácii so zamestnancom, pri organizovní práce na svojom zverenom úseku a pri komunikácii s personalistami.
access_time Dĺžka: 2 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa)
people_outline Počet miest: 15
event_note Začiatok kurzu: 13.10.2025 16:00
event_note Koniec kurzu: 15.10.2025 17:30

Osnova kurzu

check úvod do personálnych procesov v praxi
check Legislatívne minimum zo ZP od vzniku až po zkončenie pracovného pomeru
check Najdôležitejšie pojmy, definície a situácie v riadení procesov
check Dodržiavanie pracovnej disciplíny a riešenie problémov

Lektor je Jana Petrušová

>

Som lektorka, mentorka a sprievodkyňa s viac než 30-ročnou skúsenosťou v HR. Vo svojej práci prepájam odborné znalosti s ľudskosťou a zmyslom pre rovnováhu. Venujem sa najmä podpore vedúcich pracovníkov, HR manažérov a žien, ktoré chcú rásť v súlade so sebou – bez tlaku, vyhorenia a neustáleho výkonu. Témy ako legislatíva, leadership, komunikácia či wellbeing spracúvam prakticky, s dôrazom na reálne situácie, ktoré účastníci riešia. Verím, že v práci nemusíme prežiť, ale môžeme žiť – s rešpektom, jasnosťou a vnútorným pokojom. Moje kurzy sú priestorom, kde sa prepája profesionalita, ľudská skúsenosť a bezpečie na zmenu.

Pre koho je kurz určený?

Kurz je určený: • Vedúcim výroby, tímovým lídrom, majstrom, vedúcim oddelení • Manažérom, ktorí vedú ľudí v administratíve, sklade, technike či výrobe • Novým vedúcim, ktorí sa práve dostali na pozíciu s personálnou zodpovednosťou • zamestnancom so záujmom niečo nové sa naučiť z oblasti personálnych procesov a riadenia ľudí

Miesto konania

Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa alebo streamu). Pozvánku Vám zašle samotný lektor.

Návštevníci prezerali tiež

Hodnotenie lektora