Tento kurz sa už odohral.

Prejsť na podobný kurz »

Ako sa naštartovať v práci.

O kurze

Dolieha na vás súčasná situácia? Poklesla vám motivácia v práci, alebo dokonca máte k práci nechuť? Blíži sa obdobie zvýšeného výkonu a vy si potrebujete prečistiť hlavu, aby ste sa vedeli sústrediť na priority? Všetko toto sú príznaky, že potrebujete pracovný reštart. Ako sa robí pracovný reštart? Základom je zoznámiť sa s princípmi trvalo udržateľnej práce, aby ste vedeli, ktoré cesty vedú k cieľu a ktoré nie. Na základe toho si potom budete vedieť nájsť svoju cestu k zvýšeniu svojej motivácie i pracovných výkonov. Na školení sa dozviete: – typy ľudí vo vzťahu k zmene (iniciátor, plánovač a odporca), – ako nastaviť podmienky pre uskutočnenie zmeny (dobrá výmena), – kedy sú ľudia pripravení prijať zmenu (etapy riešenia problému), – cena za zmenu + deľba práce, – stavy mysle pri riešení úloh, – príčiny demotivácie a ako ich prekonať, – akčný plán zmeny, – najčastejšia chyba šéfov pri reštarte pracovného tímu. Cieľom školenia je naučiť Vás, ako sa naštartovať k vyšším výkonom a novým veciam a tiež aké ďalšie zdroje môžete k tomu využiť. Tieto postupy môžete využiť pri zavádzaní zmien v svojej práci, v pracovných tímoch i v celých organizáciách. Pre koho je školenie určené: Pre vedúcich pracovníkov, riaditeľov, obchodníkov, podnikateľov, živnostníkov a záujemcov o tématiku. Čo nám napísali o tomto školení jeho účastníci: – Pred šiestimi rokmi sme prechádzali veľkou organizačnou zmenou. S každou zmenou sú spojené strach, obavy a demotivácia ľudí. Zúčastnil som sa školenia Alexandra Birčáka o motivácii. Zaujali ma Etapy riešenia problému, ktoré som potom využil vo svojom tíme. Vďaka tomu sme potom predbehli o niekoľko konských dĺžok našich kolegov v iných regiónoch. Každému, kto rieši zmeny vo firme odporúčam školenia Alexandra Birčáka ako veľmi inšpiratívne a ktoré vám pomôžu ľahšie prejsť tou zmenou. Ing. Marek Darida, regionálny riaditeľ, Prvá stavebná sporiteľňa, a.s. Najviac ma zaujalo, že pre úspech v podnikaní potrebujem vizionára, manažéra, aj odborníka. Ďalšou zaujímavou časťou bolo uzatváranie „dobrých obchodov“, ktoré je treba merať cez „cenu zmeny“. Ing. Peter Jacko, územný riaditeľ, Prvá stavebná sporiteľňa, a.s. – Workshop bol zaujímavý svojim obsahom, nápadmi a riešeniami situácií. Dal mi iný pohľad na moju situáciu. Ďakujem za príjemný deň, ktorý pravdepodobne ovplyvní môj život, lebo ma nakopol k zmene. Eva, auditorka – Najviac ma zaujala cena, ktorú zaplatím za zmenu svojho problému a praktické cvičenia, kde som si to rovno rozanalyzovala. Ďakujem za názor aj na osobné situácie mimo témy seminára. Miriam, riaditeľka odboru.
access_time Dĺžka: 6 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Miesto: Bratislava
people_outline Počet miest: 7
event_note Začiatok kurzu: 21.09.2021 09:00
event_note Koniec kurzu: 21.09.2021 15:00

Osnova kurzu

check typy ľudí vo vzťahu k zmene (iniciátor, realizátor a odporca),
check ako nastaviť podmienky pre uskutočnenie zmeny (dobrá výmena),
check kedy sú ľudia pripravení prijať zmenu (etapy riešenia problému),
check cena za zmenu
check stavy mysle pri riešení úloh,
check príčiny demotivácie a ako ich prekonať,
check akčný plán vašej zmeny
check najčastejšia chyba šéfov pri reštarte pracovného tímu.

Lektor je Alexander Birčák

>

Manažérsky kouč a školiteľ. Bývalý riaditeľ marketingu vo Wüstenrote v Prahe, predseda predstavenstva Sokolovských strojíren, riaditeľ marketingu Linde Technoplyn v Prahe a poradca generálneho riaditeľa České podnikatelské pojišťovny v Prahe. Na prelome tisícročia vyhorel, čo ho viedlo k štúdiu zvládania emócií, stresu a komunikácie. Začal sa venovať koučovaniu a osobnému rozvoju. V r. 2013 založil pobočku rečníckeho klubu Toastmasters v Košiciach.

Pre koho je kurz určený?

Pre vedúcich pracovníkov, riaditeľov, obchodníkov, podnikateľov, živnostníkov a záujemcov o tématiku.

Miesto konania

Astrová 2, 821 01 Bratislava, Slovensko

Hodnotenie lektora