Tento kurz sa už odohral.

Efektívna komunikácia pre zákaznícky servis

O kurze

Úspešné podniky si uvedomujú, že zákazník je pánom na trhu a v prevahe ponuky nad dopytom má možnosť výberu. Preto sa pre mnohé firmy stáva splnenie až prekročenie požiadaviek zákazníka meradlom úspechu a strategickým cieľom. Naučte sa lepšie porozumieť vašim zákazníkom a zvoľte vhodný štýl komunikácie. Absolvovaním kurzu nadobudnete zručnosti, ktoré vám pomôžu správne odhadnúť klientov podľa ich potrieb a správania sa a uvedomíte si, aké metódy a techniky využívať v záujme aktívnej, empatickej a ústretovej komunikácie.
access_time Dĺžka: 4 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa)
people_outline Počet miest: 20
event_note Začiatok kurzu: 27.04.2021 08:30
event_note Koniec kurzu: 27.04.2021 12:30

Osnova kurzu

check Pozitívna reprezentácia seba a firmy
check Prvky ovplyvňujúce zákazníka počas rozhovoru
check Profesionálne vystupovanie a efektívne riadenie rozhovoru
check Aktívne počúvanie a spätná väzba
check Ako na jednotlivé typy náročných zákazníkov
check Zvládanie námietok

Lektor je Monika Toth-Zakariásová

>

Komunikácii a marketingu sa venujem od roku 2007. Pôsobila som na pozícii PR manažérky, líderky internej komunikácie a súčasne sa špecializujem aj na digitálny marketing a zákaznícku cestu. Školila som desiatky firiem aj individuálnych klientov. Počas mojich školení klienti oceňujú najmä aplikáciu skúseností v praxi, interaktivitu a riešenie modelových situácií. V súčasnosti sa popri realizácii školení venujem aj zviditeľňovaniu značky mojich klientov v online priestore i za hranicami SR.

Pre koho je kurz určený?

Kurz je určený všetkým, ktorí prichádzajú do styku so zákazníkmi prostredníctvom telefonickej a e-mailovej komunikácie, vrátane pracovníkom zákazníckeho servisu a call centier.

Miesto konania

Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa alebo streamu). Pozvánku Vám zašle samotný lektor.

Hodnotenie lektora