Efektívne riešenie konfliktov a krízových situácií

O kurze

Nezhodám v názoroch a konfliktom sa niekedy jednoducho nevyhneme. Nech sa snažíme akokoľvek, nemožno im zabrániť, ale je dôležité naučiť sa problémy riešiť. Ak tieto výmeny názorov prebiehajú v určitých medziach a sledujú spoločný cieľ, môžu byť dokonca aj užitočné.
access_time Dĺžka: 8 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Miesto: Bratislava
people_outline Počet miest: 150
event_note Začiatok kurzu: 17.10.2020 08:00
event_note Koniec kurzu: 17.10.2020 16:00

Osnova kurzu

check • Ako rozpoznať a identifikovať konflikty
check • Aké druhy konfliktov môžu nastať
check • Postup a spôsob riešenia konfliktov
check • Krízový manažment
check • Konkrétne nástroje a metódy ako predísť krízovým situáciám
check • Vhodné používanie argumentov

Lektor je Mgr. Silvia Langermann, PCC

>

Koučingu a psychológii sa venujem takmer 10 rokov. Pomocou koučingu dokážem zaktivizovať nie len jednotlivca, ale aj celé tímy ľudí vo firmách. Stretávam sa s tým, že ľudia sa boja a majú predsudky brániace im vstúpiť do svojho vnútra. Majú svoje tajomstvá a strachy, ktoré im bránia sa rozvíjať, hoci si uvedomujú svoj problém. Koučing nezostáva v minulosti, pozerá sa do budúcnosti. Ako kouč pomôžem nájsť najlepšie riešenie danej situácie, ktoré sa skrýva v samotnom klientovi. Sprevádzam klienta na ceste smerom k jeho vlastnému riešeniu.

Pre koho je kurz určený?

Cieľom kurzu je oboznámiť vás so štandardnými taktikami riešenia konfliktov s klientmi. Ukážeme vám, ako si osvojiť vedenia dialógu a ako zvládnuť efektívne taktiky argumentácie v obchodnom styku. Výsledkom kurzu je zdokonalenie sa vo vyjednávaní, ako predpoklad nie len pre dlhodobú spoluprácu s obchodnými partnermi, ale i s vlastným okolím. Tešíme sa na vás! Partner podujatia: StartitUp :)

Miesto konania

Mierová 650/56, 821 05 Bratislava, Slovensko

Návštevníci prezerali tiež

Hodnotenie lektora

phone +421 908+4219 963 007