Tento kurz sa už odohral.

Prejsť na podobný kurz »

Key Account Management - VEČERNÝ ONLINE WORKSHOP

O kurze

Kľúčoví zákazníci – ako maximalizovať nákupný potenciál našich stálych zákazníkov? Ako získať kľúčových zákazníkov? Ako si udržať kľúčových zákazníkov? Popis problému: Ako pracovať s kľúčovými zákazníkmi? Odchádzajú vám zákazníci ku konkurencii? Zisťovali ste, či sú vaši zákazníci spokojní? Máte vypracovaný systém starostlivosti o kľúčových zákazníkov?
access_time Dĺžka: 3 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa)
people_outline Počet miest: 8
event_note Začiatok kurzu: 08.04.2020 18:00
event_note Koniec kurzu: 08.04.2020 20:30

Osnova kurzu

check NO STRATEGY = NO SELL - vytváranie a rozvoj vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
check kľúčoví klienti a rôzne prístupy k nim – zisťovanie potrieb kľúčového zákazníka
check vytváranie a rozvoj vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
check návrh optimálnej stratégie riadenia vzťahov s kľúčovými zákazníkmi
check osobný prístup obchodníka k zákazníkovi
check konkurenčné stratégie (ako sa presadiť v konkurenčnom prostredí)
check Blue ocean versus Red Ocean Strategy
check chyby, ktoré nás môžu pripraviť o kľúčového zákazníka

Lektor je Dušan Straňák

>

Dusan Stranak, Senior Training Consultant He has worked with companies in many different sectors and sizes. He enjoy helping people reach their goals and you can see that he is passionate and dedicated to his job. He developed reputation of very flexible trainer and he can always find practical real-life examples and stories for his participants to better understand a topic. His personal passion, energy, enthusiasm and empathy have ensured that delegates at all levels are comfortable and open to do apply changes in their life’s.

Pre koho je kurz určený?

Tréningové prínosy: Účastníci si na základe nových vedomostí vypracujú plán starostlivosti o kľúčových zákazníkov. Budú vedieť používať nástroje zisťovania spokojnosti zákazníkov. Naučia sa akým spôsobom je možné podporiť a budovať harmonicky fungujúce obchodné vzťahy.

Miesto konania

Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa alebo streamu). Pozvánku Vám zašle samotný lektor.

Návštevníci prezerali tiež

Hodnotenie lektora