Efektívne riešenie konfliktov a krízových situácií

O kurze

Cieľom kurzu je oboznámiť vás so štandardnými taktikami riešenia konfliktov s klientmi. Ukážeme vám, ako si osvojiť vedenia dialógu a ako zvládnuť efektívne taktiky argumentácie v obchodnom styku. Výsledkom kurzu je zdokonalenie sa vo vyjednávaní, ako predpoklad nie len pre dlhodobú spoluprácu s obchodnými partnermi, ale i s vlastným okolím. Dĺžka kurzu: 90 minút (60 min.teória + 30 min.praktické riešenie) Online kurz si môžete predbežne zakúpiť na info@powercoaching.sk.
access_time Dĺžka: 1 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa)
people_outline Počet miest: 1000
event_note Začiatok kurzu: 31.07.2020 08:00
event_note Koniec kurzu: 31.07.2020 18:00

Osnova kurzu

check Ako rozpoznať a identifikovať konflikty
check Aké druhy konfliktov môžu nastať
check Postup a spôsob riešenia konfliktov
check Krízový manažment
check Konkrétne nástroje a metódy ako predísť krízovým situáciám
check Vhodné používanie argumentov

Lektor je Tomáš Langermann

Ako kouč a business manager som zameraný na dosahovanie cieľa. V rámci vzdelávania dospelých sa zameriavam na oblasti rozvoja osobnosti a posilnenia sebavedomia. Lektorujem kurzy Stress management, Time management, Zvýšenie sebavedomia a mnohé ďalšie. Život mi ukázal, že komunikácia je veľmi silný nástroj nielen v businesse. Umenie komunikovať tak, aby ma okolie akceptovalo, sa stalo priam nevyhnutnou súčasťou všetkých vzťahov.

Pre koho je kurz určený?

Nezhodám v názoroch a konfliktom sa niekedy jednoducho nevyhneme. Nech sa snažíme akokoľvek, nemožno im zabrániť, ale je dôležité naučiť sa problémy riešiť. Ak tieto výmeny názorov prebiehajú v určitých medziach a sledujú spoločný cieľ, môžu byť dokonca aj užitočné.

Miesto konania

Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa alebo streamu). Pozvánku Vám zašle samotný lektor.

Návštevníci prezerali tiež

Hodnotenie lektora