check Stretnutie a prvý kontakt • čo je dôležité pri prvom stretnutí a ako vytvoriť najlepší „prvý dojem“ • zoznamovacie rituály a primárna kalibrácia partnera • stretnutie: obchodný rozhovor • techniky zahájenia obchodných rozhovorov a small talk“ • verbálne zrkadlenie, východiskový štýl argumentácie • techniky aktívneho počúvania
check Rozhovor s klientom • vzbudenie záujmu a tvorba potrieb klienta • práca s tichom, ústupky, ponuky a pravidlá ich použitia • techniky vyjednávania a zvládanie námietok • krízové situácie v rozhovore a nástroje ich riešenia
check Sebaobrana vo vyjednávaní • ako identifikovať manipuláciu v rozhovore • upresnenie významov • asertivita a práca s agresívnym klientom • psychohygiena vyjednávača + aktivity zamerané na tréning zručností
check Základné východiská predajného procesu • sila vlastného očakávania a presvedčenia • neúspech neexistuje / iba spätná väzba / ciele / vizualizovanie cieľov • Herzberg vs Maslow / motivačné teórie a ich porovnanie • model 3 kruhov / tím, úloha, jednotlivec • 3 zložky komunikácie / ako vplývajú na vnímanie?
check Ako upútať pozornosť u zákazníka • ako vzbudiť záujem? Ako sa správne pýtať? • čo vytvára základ úspechu pre uzatvorenie obchodu?
check Obchodník – osobný, prvý a následný dojem • 3 zložky komunikácie / ako vplývajú na vnímanie? • reč tela / vytváranie vzťahov • potreby zákazníka a umenie počúvať / formy prvého kontaktu klienta
check Možnosť kombinovať s individuálnym koučingom.