Tento kurz sa už odohral.

O kurze

Na kurze sa dozviete ako efektívne odpovedať na reklamácie a sťažnosti zákazníkov. Kurz sa uskutoční naživo - online. Na to, aby ste sa ho mohli zúčastniť z pohodlia Vášho domova budete potrebovať internetové pripojenie a počítač. Začíname o 10.00 hod. a plánované ukončenie je o 14:00 hod. Obsah: 1. Emailová a poštová komunikácia so zákazníkom – zrkadlo povesti a identity spoločnosti - Špecifickosť emailovej a listovej komunikácie - Autentickosť odpovede zákazníkovi - Gramatická a formálna správnosť emailovej a listovej komunikácie 2. Psychológia nespokojného zákazníka - Čo očakávajú sťažujúci sa zákazníci - Dôležité frázy, ktoré upokoja nespokojných zákazníkov - Ako reagovať na neoprávnené reklamácie a ako povedať „nie“ bez straty zákazníka - Ako zvládnuť zvlášť ťažkých zákazníkov 3. Ďalšie pravidlá efektívneho postupu pri emailovej a poštovej komunikácii – Obsahová analýza textu, určenie podstaty reklamácie, prijatie pisateľa sťažnosti - Efektívne spôsoby kontroly gramatiky a formálnej správnosti emailov a listov - eliminácia základných chýb vstupnej – iniciačnej fázy komunikácie so zákazníkom - Tipy a návody na úvodné formulky, štruktúra odpovede - Spôsoby na zvýšenie spokojnosti a posilnenie dôvery a lojality zákazníka
access_time Dĺžka: 4 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa)
people_outline Počet miest: 12
event_note Začiatok kurzu: 12.10.2022 10:00
event_note Koniec kurzu: 12.10.2022 14:00

Lektor je Ľubica Karetková

>

Life & Businnes koučka s medzinárodnou certifikáciou PCIC ICF a certifikovaná lektorka. V oblasti rozvoja a vzdelávania dospelých pracuje už viac ako 20 rokov. Tvorí a vedie zážitkové vzdelávacie programy - kurzy, workshopy, tréningy pre individuálnych klientov a tímy v oblastiach líderstva, riadenia konfliktov, zmien, emočnej inteligencie, mentálnej odolnosti, zvládania stresu, záťaže a neistoty. Špecializuje sa na optimalizáciu skupinovej dynamiky, budovanie pozitívnych väzieb medzi členmi tímu a posilnenie tímovej spolupráce. Individuálne koučuje a mentoruje jednotlivcov, manažérov a podnikateľov. Sprevádza ich na cestách zmien a rozvoja a pri nastavovaní stratégií pre autentický život a udržateľný výkon v práci.

Pre koho je kurz určený?

Pracovníci zákazníckych servisov a call centier

Miesto konania

Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa alebo streamu). Pozvánku Vám zašle samotný lektor.

Návštevníci prezerali tiež

Hodnotenie lektora