Tento kurz sa už odohral.

Prejsť na podobný kurz »

Zákaznícka podpora cez chat

O kurze

Chat alebo chatové aplikácie si už dlhodobo udržujú silnú pozíciu v mixe marketingových nástrojov. Vďačia za to predovšetkým otvorenosti a ochote zákazníkov túto možnosť komunikácie s firmou využívať. Nie každý má trpezlivosť čakať niekde na linke, kým sa dovolá k živému operátorovi. Je omnoho pravdepodobnejšie, že využijeme četovacie okienko na stránke, pretože predpokladáme, že sa na druhej strane nájdeme niekoho, kto sa nám bude venovať. Okrem toho nám výsledky hovoria o tom, že konverzný pomer četovacích aplikácií je podstatne vyšší ako konverzný pomer napr. direct marketingu alebo kampaní na sociálnych sieťach. A aj to je o dôvod viac, prečo by sme mali do svojej zákazníckej podpory jednoznačne zaradiť aj túto možnosť. Viac konverzií prirodzene znamená viac platiacich zákazníkov. Využime teda četovacie aplikácie naplno a aj s ich pomocou si budujeme silnú zákaznícku základňu a skvelé meno v očiach našich zákazníkov.
access_time Dĺžka: 2 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa)
people_outline Počet miest: 10
event_note Začiatok kurzu: 01.04.2021 16:00
event_note Koniec kurzu: 01.04.2021 18:00

Osnova kurzu

check Prečo využívať chat podporu-jej výhody
check Základné podmienky dobrej zákazníckej podpory cez chat
check Výber chatovej aplikácie
check Integrácia do webovej stránky
check Prehliadka rozhrania aplikácie
check Automatické správy-vytvorenie chatbota
check Okamžité správy/Klávesové skratky
check Okamžité správy/Klávesové skratky

Lektor je Martin Prodaj

>

Lektor, školiteľ, kouč a konzultant. Ako tréner alebo kouč pracoval na rozličných HR pozíciách vo veľkých spoločnostiach. Má takmer 30 ročné skúsenosti s vedením a dizajnovaním širokého spektra nástrojov rozvoja ľudských zdrojov. Je certifikovaným koučom v systemickom koučingu. Medzi jeho hlavné oblasti pôsobenia patrí koučing, emočná inteligencia, work life balance, manažérske zručnosti, obchodné zručnosti a prezentačné zručnosti. Je špecialistom na nastavovanie celkového procesu vzdelávania ako aj komplexných rozvojových programov ako sú napr. Manažérska Akadémia, Talent Management... Je autorom knihy Work Life Balance. Produkuje niekoľko podcastov. Je autorom najstaršieho sebarozvojového yt kanála na Sk. Špecializuje sa tiež na tvorbu elearningových programov a výukových online platforiem. Je autorom takmer 100 video školení. Posledných 10 rokov sa intenzívne venuje oblasti ecommerce a podnikania na internete. Prevádzkuje niekoľko eshopov, predáva na Amazone, Ebay, Fiverri.

Pre koho je kurz určený?

Marketéri. Zákaznícka podpora. Majitelia eshopov a webových projektov.

Miesto konania

Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa alebo streamu). Pozvánku Vám zašle samotný lektor.

Hodnotenie lektora