Tento kurz sa už odohral.

NOVÉ ZRUČNOSTI OBCHODNÍKA - SPIN SELLING

O kurze

DOBA SA ZMENILA A PRETO JE NEVYHNUTNÉ ZMENIŤ AJ STRATÉGIU KOMUNIKÁCIE SO ZÁKAZNÍKOM. SPIN selling jeJEDINEČNÁ metodológia predaja, ktorá učí obchodníkov klásť tie správne otázky. S ich pomocou dokážu vaši obchodní zástupcovia ODKRYŤ SKRYTÉ POTREBY klienta a následne klientovi ukázať ako im ponúkaný produkt alebo služba dokáže vyriešiť jeho problémy. Celá metóda je založená na systéme otázok, s pomocou ktorých dokáže šikovný obchodník získať dôveru klienta, identifikovať jeho potreby a ponúknuť mu potrebné riešenia. Otázky sa kladú v štyroch rovinách: S – otázky ohľadom Situácie P – otázky ohľadom Problému I – otázky týkajúce sa dôsledkov (Implikácie) N – otázky zamerané na návratnosť
access_time Dĺžka: 2 hod
network_cell Náročnosť: Pokročilý
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa)
people_outline Počet miest: 8
event_note Začiatok kurzu: 22.09.2020 10:00
event_note Koniec kurzu: 23.09.2020 12:30

Osnova kurzu

check Situácia V prvom rade je potrebné zistiť maximálne množstvo informácií o samotnom klientovi a jeho aktuálnu pozíciu na trhu. Kladené otázky sa musia točiť okolo vami ponúkaného produktu alebo služby a získané odpovede by vám mali pomôcť identifikovať možné problémy pri implementácii vašej ponuky. Kto iný by vám mohol lepšie popísať svoje požiadavky než samotný klient? Stačí len klásť konkrétne otázky. Pretože z úvodnej fázy otázok máte prospech iba vy, mala by vo vašom aj v klientovom záujme trvať čo najkratšie. Pokúste sa čo najviac informácií zistiť vopred, nech obchodníci nemusia strácať čas zbytočnými otázkami.
check Problém Počas druhej fázy sa snažíte zistiť možné príležitosti, kedy by mohol klient uplatniť vami ponúkanú službu alebo produkt. V podstate potrebujete zistiť, čo klienta aktuálne trápi a aké problémy rieši. Ak sa bude váš obchodník pýtať naozaj správne, môže klient naraziť na problémy, ktoré si dovtedy ani neuvedomoval. Ak dokážete potenciálneho zákazníka nasmerovať správnym smerom a ponúknuť mu potrebné riešenia, máte napoly vyhraté. Preto býva tento krok často preceňovaný, ale v záujme úspešného obchodu nesmiete podceniť hlavne nasledujúce dva kroky.
check Implikácia Akonáhle sa vám podarí identifikovať problém, ktorý váš potenciálny klient potrebuje aktuálne a nutne vyriešiť, pokúste sa mu čo najdôraznejšie vysvetliť možné dôsledky vyplývajúce z jeho ďalšieho zanedbávania. Pomocou správne položených otázok dokážu úspešní obchodníci porovnať hrozby plynúce z aktuálne riešeného problémov s relatívne nízkymi nákladmi na svoje služby, s pomocou ktorých klient hravo vyrieši nielen svoj aktuálny problém, ale zamedzí aj jeho prípadnému opakovaniu. Implikačná fáza je z hľadiska SPIN sellingu kľúčová, pretože obchodníkom poskytne hodnotné informácie o problémoch, s ktorými sa potenciálny klient aktuálne potýka a ako sa ich snažia riešiť. Preto by sa na tieto otázky mali obchodníci zvlášť dôkladne pripraviť a aj počas rozhovoru s klientom im venovať dostatok priestoru.
check Návratnosť Posledná sada otázok by mala vykresliť kľúčové výhody vami ponúkaného produktu alebo služby ako riešenie klientových problémov. S ich pomocou by mali schopní obchodníci dokázať odraziť akékoľvek prípadné námietky zo strany klienta. Výhody, ktoré vaše riešenie prináša, by mali odviesť klientovu pozornosť od jeho vlastných problémov. Vhodne zvolenými otázkami docielite to, že klient sám zo svojho pohľadu zhrnie prínosy ponúkaného obchodu.

Lektor je Dušan Straňák

>

Dusan Stranak, Senior Training Consultant He has worked with companies in many different sectors and sizes. He enjoy helping people reach their goals and you can see that he is passionate and dedicated to his job. He developed reputation of very flexible trainer and he can always find practical real-life examples and stories for his participants to better understand a topic. His personal passion, energy, enthusiasm and empathy have ensured that delegates at all levels are comfortable and open to do apply changes in their life’s.

Pre koho je kurz určený?

Cieľová skupina sú predajcovia, obchodníci, majitelia firiem a zákaznícky servis. Forma e-learningu: 120 min. interaktívna on-line prednáška + diskusia cez platformu: zoom.us (resp. podľa preferencií zákazníka) +účastníci zároveň získajú on-line prístup k cvičebnici +Individuálna konzultácia a coaching

Miesto konania

Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa alebo streamu). Pozvánku Vám zašle samotný lektor.

Návštevníci prezerali tiež

Hodnotenie lektora

phone +421 908+4219 963 007