Domov Inšpirácie Ty ešte nemáš svoj profil lektora na Workshop.sk?

Ty ešte nemáš svoj profil lektora na Workshop.sk?

Autor: Zuzana Riglerová

Nastal ten správny čas, aby si sa obzrel za svojimi lektorskými úspechmi a podelil sa o ne so svetom na jedinečnej platforme Workshop.sk. Tú dnes využívajú lektori a kouči z celého Slovenska za účelom online sebaprezentácie, sprehľadnenia svojich kurzov a získavania dopytov vo firemnom vzdelávaní. A to bez potreby zakladať si vlastný e-shop či neustále kompletizovať marketing.

Sen každého lektora sa stal skutočnosťou

Workshop.sk je miesto, kde máš možnosť vytvoriť si vlastný lektorský profil a ponúknuť svoj aktuálny kurz, prednášku či tréning. Aby si mal možnosť byť čo najflexibilnejší a slobodný, rieši za teba aj administratívu vrátane kompletného procesu fakturácie a online objednávok. 

Ak si stále robíš ťažkú hlavu z propagácie svojich kurzov, ktorá je neoddeliteľnou súčasťou tvojho úspechu, nezúfaj! Workshop.sk ti aj v tejto oblasti zabezpečí plnú podporu. Tvoje kurzy sa dostanú k stovkám potenciálnych zákazníkov vďaka premyslenému systému sales a marketingu.

Najdôležitejšou esenciou tohto projektu je starostlivosť a podpora v každej situácii. Tvoj krok môže byť úplne istý vďaka profesionálnemu supportu, ktorý ti dnes prináša niekoľko jednoduchých bodov, ako postupovať pri tvorbe svojho profilu a prezentovať sa tak čo najefektívnejšie.

Vyťaž zo svojho profilu maximum!

Zabudni na neaktuálne životopisy alebo fádny profil vytvorený vo Worde. Tvoj online profil na Workshop.sk obsahuje všetky dôležité informácie, hodnotenia tvojich zákazníkov, a taktiež zoznam tvojich kurzov. Vždy aktuálny a vždy online.

Ako pretransformovať svoj profil k nástroju, ktorý ti zabezpečí unikátnosť?

I. Business portrét

Buďme k sebe úprimní a uznajme, že prvý dojem je veľmi dôležitý. V niektorých situáciách dokonca rozhodujúci. Ak fotografiu od profesionála neschovávaš nikde v talári, daj nám vedieť! Zariadime, aby ti „profilovku“ závidel aj sám Rockefeller.

II. Oslov čitateľa priamo

Zabudni na prekopírovaný text, ktorý si pred rokmi napísal a väčšina informácií v ňom už dávno neplatí. Hovor priamo k užívateľom stránky a oslovuj ich v prvej osobe.

III. Ty najlepšie vieš, v čom spočíva tvoja unikátnosť

Podeľ sa o  projekt, na ktorý si hrdý. Či už to budú slová od tvojho účastníka, ktoré ti potvrdili, že svoju prácu robíš naozaj dobre alebo tvoj najväčší úspech.

IV. Nezabudni, že na Workshop.sk nakupujú najmä firemní klienti

Ak využívaš špecifický postup, nástroj alebo metodiku na zefektívnenie firemných vzťahov a výkonov, predstav ho, aby klienti vedeli, že potrebujú práve teba.

V. Doplňujúce informácie

Nevynechaj ani jedno políčko vo svojom profile. Pridaj si miesto pôsobenia, zameranie a jazyk. Prosím, nezabúdaj na to! Klient ťa pomocou filtrovania lektorov môže nájsť len podľa tých informácií, ktoré o sebe zverejníš.

VI. Zbieraj referencie

Kto ti vie dať krajšie hodnotenie, ako človek, ktorý ťa zažil priamo na tréningu? Zbieraj si v profile referencie od svojich účastníkov a buduj svoju dôveryhodnosť aj u klientov, ktorí ťa zatiaľ nepoznajú.

VII. Edituj

Síce je to banalita, ale veľmi nápomocná. Dopraj si odstup 24 hodín od toho, čo si vytvoril, a vráť sa k tomu, aby si to mohol dotiahnuť do dokonalosti.

Ak namiesto rád zo strany supportu preferuješ štatistiky, taktiež pre teba niečo máme! Výsledky z minuloročného prieskumu firemných preferencií ukázali, že pri výbere lektora je rozhodujúce najmä to, aké sú jeho odborné skúsenosti, čo jedinečné ho odlišuje od ostatných, a dokonca aj to, čomu sa venuje vo svojom voľnom čase.

Už vieš, čo si dáš do svojho profilu? Tak ťa nebudeme viac zdržovať, tvoj profil na Workshop.sk čaká!

Podobné články

Zanechať komentár