Tento kurz sa už odohral.

Prejsť na podobný kurz »

Skvelá zákaznícka starostlivosť

O kurze

Je jedno aké dokonalé služby alebo produkty budeš ponúkať. Dnes naozaj nie je problém čokoľvek vyrobiť. O trošku väčší problém je to predať. Ale úplne najväčší problém býva sa o tých zákazníkov, ktorí u nás nakúpili, aj dobre postarať. Znie to pomerne jednoducho a vo svojej podstate to aj jednoduché je. A napriek tomu sa ako zákazníci neustále stretávame nielen s mizernými službami ale aj s mizernou zákazníckou starostlivosťou, ktorá môže totálne devalvovať aj vynikajúci produkt alebo službu. Takýto podnikatelia si však neuvedomujú jednoduchú logiku, stojacu za spokojným zákazníkom. A totiž, že spokojný zákazník je vracajúci sa zákazník. A vracajúci sa zákazník sú ľahké peniaze do firemnej kasy. Ak ti na spokojnosti tvojich zákazníkov ( a plnej kase) naozaj záleží a chceš pre nich to prvé aj posledné (čo by si určite mal) potom ťa pozývam na webinár, kde sa budeme baviť o všetkom, čo prispieva k spokojnosti každého zákazníka.
access_time Dĺžka: 2 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa)
people_outline Počet miest: 20
event_note Začiatok kurzu: 20.11.2020 18:00
event_note Koniec kurzu: 20.11.2020 20:00

Osnova kurzu

check Prečo je dôležitá zákaznícka starostlivosť
check Čo je cesta zákazníka a prečo je dôležitá?
check Procesy zákazníckej starostlivosti
check Mechanizmy spätnej väzby
check Vyhodnocovanie spätnej väzby
check Starostlivosť o zákazníka pred kúpou
check Starostlivosť o zákazníka počas kúpy
check Starostlivosť o zákazníka po kúpe
check Komunikačné kanály ako nástroje zák. starostlivosti
check Web
check Mail
check Sociálne siete
check Telefonická komunikácia
check Chaty

Lektor je Martin Prodaj

>

Lektor, školiteľ, kouč a konzultant. Ako tréner alebo kouč pracoval na rozličných HR pozíciách vo veľkých spoločnostiach. Má takmer 30 ročné skúsenosti s vedením a dizajnovaním širokého spektra nástrojov rozvoja ľudských zdrojov. Je certifikovaným koučom v systemickom koučingu. Medzi jeho hlavné oblasti pôsobenia patrí koučing, emočná inteligencia, work life balance, manažérske zručnosti, obchodné zručnosti a prezentačné zručnosti. Je špecialistom na nastavovanie celkového procesu vzdelávania ako aj komplexných rozvojových programov ako sú napr. Manažérska Akadémia, Talent Management... Je autorom knihy Work Life Balance. Produkuje niekoľko podcastov. Je autorom najstaršieho sebarozvojového yt kanála na Sk. Špecializuje sa tiež na tvorbu elearningových programov a výukových online platforiem. Je autorom takmer 100 video školení. Posledných 10 rokov sa intenzívne venuje oblasti ecommerce a podnikania na internete. Prevádzkuje niekoľko eshopov, predáva na Amazone, Ebay, Fiverri.

Pre koho je kurz určený?

Predajcovia, obchodníci, marketéri.

Miesto konania

Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa alebo streamu). Pozvánku Vám zašle samotný lektor.

Hodnotenie lektora