Tento kurz sa už odohral.

Event manažment v praxi I.: Ako si naplánujete...

O kurze

Dostali ste za úlohu naplánovať event a neviete, kde začať? Začnite s nami. :) Náš dvojdňový tréning sme upravil do online formátu a to nasledovne: Event manažment v praxi I: Ako si naplánujete.... Event manažment v praxi II: ...tak budete realizovať Na webinároch si prejdeme všetky fázy plánovania eventu: Od prvej myšlienky a cieľa eventu, cez jeho naplánovanie, prípravu rozpočtu až po exekúciu a vyhodnotenie. Webinár I je venovaný najmä príprave a dôkladnému plánovaniu eventu. Webinár II bude pokračovaním a venovať sa budeme viac realizácii eventu - exekúcia v deň konania a následné vyhodnotenie úspešnosti eventu. Počet miest na webinár je obmedzený (max 8 osôb), pretože chceme zachovať model praktického workshopu. Každý účastník bude mať priestor: 1. aby pracoval na svojom evente (tvoril si vlastné ciele, work breakdown structure, rozpočet...) 2. aby sa pýtal a my mu odpovedali 3. aby sme spoločne zdieľali skúsenosti Webinár realizujeme online cez MS Teams. Po prihlásení Vám pošleme link na pripojenie.
access_time Dĺžka: 4 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa)
people_outline Počet miest: 8
event_note Začiatok kurzu: 01.12.2020 09:00
event_note Koniec kurzu: 01.12.2020 13:00

Osnova kurzu

check Úvod do event manažmentu (Ako zapadá do event marketingovej stratétie firmy?)
check Fázy plánovania a organizácie eventu (organizačná a technická príprava, tvorba scenáru, monitoring a vyhodnotenie)
check Nástroje projektového manažmentu nápomocné pri plánovaní eventu (stanovenie cieľov, work breakdown structure, harmonogram)
check Podľa čoho vyhodnotíme úspešnosť eventu?
check Event ako spoločenská udalosť (Aké pravidlá biznis/spoločenskej etikety sa nás týkajú? Ako nespraviť faux pas?)
check Ďalšie pravidlá etikety (Ako usadiť hostí? Na čo je dobrý welcome drink? Aká je rola hostiteľa?)

Lektor je Nikola Sedláčková

>

Som spoluzakladateľka spoločnosti eventive, s. r. o. a vášnivá podporovateľka psychometrických nástrojov Lumina Learning. Vďaka nim pomáham ľuďom spoznať ich vlastný potenciál, kvality a limity. Až ich pochopením a poznaním seba samého sa môžeme posunúť ďalej a lepšie viesť iných. Vo firemnom prostredí vzdelávam zamestnancov tak, aby boli motivovaní dlhodobo sa rozvíjať a aby ich rozvoj napĺňal a dával im zmysel. S majiteľmi a manažérmi firiem aktívne rozoberám procesy vedenia ľudí, spôsoby efektívnej komunikácie a dávania spätnej väzby. Som autorkou vzdelávacieho programu Leadership 2.0 – Spoznajte svoj potenciál a objavte v sebe lídra. Mojimi ďalšími obľúbenými témami sú tiež riadenie projektov, fundraising a firemná filantropia, čo využívam aj v neziskovej sfére. Ako dobrovoľníčka sa realizujem vo viacerých dobrovoľníckych projektoch ako Lesný klub Handrbolka (alternatívne spôsoby vzdelávania detí) a Trenčianska nadácia (fundraising a firemná filantropia).

Pre koho je kurz určený?

marketingoví manažéri a ľudia, ktorí organizujú rôzne podujatia | PR manažéri | projektoví manažéri, ktorí v rámci projektov organizujú workshopy, konferencie a i. | asistentky/asistenti zodpovední za firemné akcie | pracovníci/pracovníčky HR oddelení, ktorí plánujú podujatia pre zamestnancov

Miesto konania

Kurz sa zrealizuje online (prostredníctvom videa alebo streamu). Pozvánku Vám zašle samotný lektor.

Hodnotenie lektora