Tento kurz sa už odohral.

Emočný marketing - ako ovplyvniť srdce zákazníka

O kurze

Emočný marketing je novou rozšírenou formou ovplyvňovania nákupného rozhodovania zákazníka. Reklamy na nás vplývajú denno - denne. Stretávame sa s nimi takmer všade, či už v rádiu, televízii, sociálnych sieťach a podobne. Okrem emočného marketingu sa dozviete základné princípy fungovania mozgovú a neuromarketingu ako podstatného konceptu pri dotváraní celkovej emočnej marketingovej kampane. Ak sa chcete viac dozvedieť o tom ako funguje mozog, ako sa vytvára emočná marketingová kampaň, akým spôsobom pôsobia emócie na nákupné správanie Vašich zákazníkov, aké sú najčastejšie využívané emócie marketérmi z globálneho hľadiska si povieme práve na workshope ,,Emočný marketing - ako ovplyvniť srdce zákazníka".
access_time Dĺžka: 3 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Miesto: Žilina
people_outline Počet miest: 15
event_note Začiatok kurzu: 31.03.2020 09:00
event_note Koniec kurzu: 31.03.2020 12:30

Osnova kurzu

check Úvod do marketingu
check Význam, poslanie a cieľ emočného marketingu
check Praktické ukážky emočného marketingu na globálnych značkách a podnikoch
check Vzťah neuromarketingu a emočného marektingu
check Chyby v marektingových kampaniach
check Praktická tvorba emočnej marketingovej kampane na vlastný produkt

Lektor je Ing. Dávid Vrtaňa, PhD.

>

CEO Mladý podnikavec, o. z. Zaoberáme sa realizáciou kurzov, prednášok, workshopov, podujatí a online webinárov na rôzne témy a to hlavne z oblasti marketingu, manažmentu, finančnej gramotnosti a psychológie. Vzdelávame rôzne vekové skupiny obyvateľstva od mladých, až po vyššiu vekovú skupinu. Snažíme sa prinášať zábavu a hru zo vzdelávania a preto sa držíme heslom: VZDELÁVAME HROU A ZÁBAVOU.

Pre koho je kurz určený?

Kurz je určený pre ľudí, ktorí majú záujem sa vzdelávať v oblasti marketingu, pracujú na marketingovej pozícii a chcú zdokonaliť svoje vedomosti schopnosti a zručnosti. Samozrejme je určený aj pre širokú verejnosť, ktorú zaujíma problematika Emočného marketingu a vplyvu reklám na naše nákupné správanie.

Miesto konania

Hlinská 2584/25, 010 01 Žilina, Slovensko

Návštevníci prezerali tiež

Hodnotenie lektora