Tento kurz sa už odohral.

Prejsť na podobný kurz »

O kurze

Význam značky spočíva v tom, že reprezentuje presne to, čo chceme aby si vybraná cieľová skupina myslela o našom produkte alebo službe. Čiže za značkou je určitý proces jej tvorby, ktorý zahŕňa jej zadefinovane, positioning, USP, cenotvorbu a samozrejme aj slovné a grafické vyjadrenie. Ak je proces tvorby značky spravený poctivo, tak má značka veľkú šancu na dlhodobý úspech. Hlavným cieľom workshopu je odkryť jednotlivé body procesu tvorby značky a zadefinovať všetky potrebné parametre, ktoré značku tvoria. Spolu s prácou na vašej značke však budeme pracovať aj s vašimi hodnotami, postojmi a názormi, pretože značka odzrkadľuje jej tvorcu.
access_time Dĺžka: 8 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Miesto: Bratislava
people_outline Počet miest: 5
event_note Začiatok kurzu: 16.01.2020 08:30
event_note Koniec kurzu: 16.01.2020 16:30

Osnova kurzu

check Čo je to vlastne značka a čo tvorí jej základ
check Úloha značky na trhu a jej plány do budúcna
check Pre koho je značka určená
check S kým sa delí o trh
check Vymedzenie miesta na trhu pre vašu značku
check Silné a slabé stránky značky
check Cenotvorba nie je len o peniazoch
check Ako sa dostane značka ku spotrebiteľovi
check Kto chceme aby sa o značke dozvedel
check Čo chceme aby si o značke myslel trh
check Podpora značky
check Na čo si dávať pozor

Lektor je Ivana Čopová

>

V marketingu pôsobím viac ako 20 rokov, časom mi však trh práce ukázal, že hoci sú moje skúsenosti zaujímavé, vek až tak nie. Uvedomila som si, že svoje skúsenosti z marketingu môžem ponúknuť aj bežným ľuďom a pomôcť im na ich ceste hľadania odpovedí. Doplnila som svoje vedomosti o zručnosti a znalosti z koučingu a kariérneho poradenstva. Spojenie koučingu a marketingu sa ukázalo ako veľmi efektíny spôsob odkrývania možností človeka. Stále sa venujem aj marketingu a spolu s klientami posúvame ich značky dopredu a v súlade s ich vnútornými hodnotami.

Pre koho je kurz určený?

Začínajúci podnikatelia, živnostníci, majitelia malých firmiem, ktoré nemajú vlastné marketingové oddelenia a majiteľ robí závažné marketingové rozhodnutia sám, brand manageri, produkt manažeri, ktorým môže tento workshop priniesť iný pohľad na ich prácu a môžu získať zaujímavú spätnú väzbu.

Miesto konania

Astrová, 821 01 Bratislava, Slovensko

Návštevníci prezerali tiež

Hodnotenie lektora