Tento kurz sa už odohral.

O kurze

Telefonické pohovory, predaj či poradenstvo? Tento spôsob komunikácie je neustále atraktívnou formou získavania informácií či starostlivosti o zákazníkov. Telefonický kontakt je najviac efektívny a zároveň ihneď dostávaš spätnú väzbu od klienta, ktorá je plná neverbálnych znakov. Chceš sa naučiť získavať informácie a zároveň ich využívať pri svojej práci?
access_time Dĺžka: 7 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Miesto: Ružinov
people_outline Počet miest: 15
event_note Začiatok kurzu: 16.11.2019 10:00
event_note Koniec kurzu: 16.11.2019 18:00

Osnova kurzu

check Základné atribúty telefonickej komunikácie
check Praktické príklady ako telefonovať
check Mrkvičkový efekt alebo ako pritiahnuť klienta
check Ako správne klásť otázky?
check Praktická analýza rozhovorov - vopred pripravených nahrávok
check Rozdiely a podobnosti v predajných a nepredajných rozhovoroch
check Čo skutočne zákazník hovorí?
check Neverbálna zložka rečí a ako ju využiť?
check Typológia zákazníkov

Lektor je Ivana Čergeťová

>

Pracujem ako mentálny kouč a psychológ v jednej osobe. Snažím sa inšpirovať ľudí v nachádzaní vlastných snov a napĺňaní vlastných potrieb. Mojím profesným zameraním je problematika pracovnej a športovej psychológie. Viac ako 15 rokov pracujem v oblasti ľudských zdrojov a manažmentu výkonnosti. Medzi moje obľúbené témy patrí diagnostika a rozvoj personálu, kariérne poradenstvo a koučing s využitím pohybu.

Pre koho je kurz určený?

pracovníci kontaktných centier, zamestnanci call centier, HR recruiteri, obchodníci po telefóne, osoby poskytujúce poradenstvo telefonicky, záujemcovia o online spôsob získavania spätnej vázby a poskytovania služieb zameraných na zákaznícku spokojnosť

Miesto konania

Galvaniho, 821 04 Bratislava-Ružinov, Slovensko

Návštevníci prezerali tiež

Hodnotenie lektora