Tento kurz sa už odohral.

Time manažment a komunikačné zručnosti

O kurze

Snažíte sa v práci všetko stihnúť, no napriek tomu odchádzate unavení a s pocitom zlyhania? Čaká Vás “na stole” mnoho úloh a Vy neviete, ako si ich usporiadať? Na tomto školení sa spoločne zamyslíme nad tým, ako pristupujeme k vlastnému času. Získate informácie o tom, ako správne plánovať a stanovovať priority a ako bojovať s požieračmi času. Druhý deň sa na školení budeme venovať téme komunikačné zručnosti. Väčšina ľudí nepočúva druhých s cieľom pochopiť ich, ale odpovedať im. Popri všetkých pracovných zodpovednostiach často s druhými komunikujeme bez overenia toho, či sme ich pochopili správne a či majú z rozhovoru dobrý pocit. Na tomto tréningu vás naučíme uvedomovať si svoju komunikáciu – stopnúť sa, pozorne počúvať, vytvoriť priestor na pochopenie, a následne reagovať. 1. deň BLOK: Od riadenia času k riadeniu seba • Osobný časový profil: Ako využívam svoj čas a do čoho ho investujem? • Moje zlozvyky v sebariadení a ako sa ich zbaviť • Historický vývoj riadenia v čase a dopad na naše fungovanie BLOK: Metódy a techniky riadenia času • Coveyho princíp – najdôležitejšie najskôr a 7 princípov vysoko efektívnych ľudí • Alllanov princíp – hlava nie je pamäťové médium • Tracyho princíp – najskôr zjedzte žabu BLOK: Moje zlozvyky v sebariadení a ako sa ich zbaviť • Psychológia času a prokrastinácia - ako prestať prokrastinovať ? • Požierače času: identifikácia a eliminácia • Krivka výkonnosti – energia a biorytmus • Optimalizácia vlastného času • Zvládanie niekoľkých úloh naraz a stanovovanie priorít • Analýza využívania pracovného času a priorít 2.deň BLOK: Porozumenie ako základ komunikácie • Sebapoznanie ako východisko k úspešnej komunikácii (Dotazník komunikačných schopností) • Aktívne počúvanie a pozitívne vyjadrovanie • Typické chyby a komunikačné zlyhania BLOK: Argumentácia nie je arogancia • Rozdiel medzi logikou a argumentáciou • Ako vytvoriť dobrý alebo zlý argument • Vzostupná a zostupná argumentácia BLOK: Emócie v komunikácii • Zručnosť navodenia vzťahu, empatie • Rozlišovanie emócií a ich zvládanie v komunikácii • Aký je rozdiel medzi reaktívnou a vedomou komunikáciou BLOK: Zvládanie náročných situácií • Štruktúra rozhovoru • Odhad jednotlivých typov a identifikácia náročných komunikačných partnerov • Komunikácia s agresívnym/nervóznym klientom • Metódy premeny konfliktu na riešenie problému • Pozitívna formulácia, jej techniky a nácvik
access_time Dĺžka: 16 hod
network_cell Náročnosť: Základný
nature_people Typ aktivity: Indoor
language Jazyk kurzu: Slovenský jazyk
location_on Miesto: Bratislava
people_outline Počet miest: 8
event_note Začiatok kurzu: 05.12.2023 09:00
event_note Koniec kurzu: 06.12.2023 17:00

Lektor je Workshop Originals

>

Workshop Originals sú certifikované školenia, produkty a HR riešenia z našej exkluzívnej produkcie a s garanciou kvality Workshop.sk. Prinášame originálne a praktické témy v novom svetle, ktoré sme vytvorili v spolupráci so skúsenými odborníkmi v jednotlivých oblastiach. Produkty Workshop Originals prispôsobujeme vašim aktuálnym potrebám a dizajnujeme na mieru pre firmy a tímy, najčastejšie v rozsahu 1-2 tréningové dni. Každú z tém vieme rozvinúť do hĺbky podľa predošlých skúseností cieľovej skupiny, pričom na školeniach garantujeme najlepších odborníkov na trhu. Finálny obsah a rozsah projektu je určený po dohode s klientom. Neváhajte nás kontaktovať a vyžiadať si cenovú ponuku..

Pre koho je kurz určený?

Kurz bude v prezenčnej forme a prebehne v Ružinove, na Astrovej 2/A v Bratislave. Viac organizačných informácii Vám zašleme pred samotným začiatkom školenia.

Miesto konania

Astrová 2, 821 01 Bratislava, Slovensko

Návštevníci prezerali tiež

Hodnotenie lektora