Ponúkam viac ako 20 rokov skúseností v oblasti strategického riadenia značky v súkromnom ako aj verejnom sektore. Verím, že v dobe dynamickej digitalizácie a hlučného marketingu je najväčšou výzvou značiek schopnosť riadiť sa konkurencieschopnou stratégiou založenou na pilieroch znalosti, odlišnosti, relevancie a rešpektu. Metodologicky sa pri práci riadim konceptom BrandAsset® Valuator (BAV®). Som presvedčený o tom, že silná brand perception je založená na neustálom hľadaní konkurencieschopného pozicioningu značky na trhu a relevancii značky. Viac informácií o mne nájdete na www.brandingslovakia.sk. Aktuálne pracujem v zaradení generálneho štátneho radcu na sekcii inovácií, strategických investícií a analýz (HUB) Ministerstva investícií, regionálneho rozvoja a informatizácie a som poverený riadením projektu „Metodicko-hodnotiaca jednotka a expertná platforma pre podporu rozvoja inteligentných miest a regiónov“ s celkovou hodnotou poskytnutého NFP vo výške 1 466 980,53 EUR.